Wendy Vandebosch | Open VLD Lanaken | 26ste plaats
Student Verkeerskunde
Leonard Moorsstraat 53
3620 Veldwezelt-Lanaken | 0498 649 644

E-mail | Website | Facebook | Twitter | Google+ | YouTube

zaterdag 6 oktober 2012

26ste plaats | Wendy Vandebosch


"Ik ben klaar voor de grote sprong in de `blauwe zee`. Ik doe aan politiek om zo mijn steentje te kunnen bijdragen op jeugdig en verkeerskundig vlak. Met mijn verkeerskundige achtergrond zal ik dossiers rond mobiliteit goed opvolgen en optimaliseren. Met 20 lentes ben ik de jongste spruit op de lijst, dus zal ik de jeugd zeker niet in de kou laten staan. Ik wil de jeugd van Lanaken dichter bij elkaar brengen en na verloop van tijd de mogelijkheid bieden om uit te gaan in Lanaken, dit is er voorlopig nog niet. Denk eraan, alles kan beter !"

Meest recente publicaties van onze mensen